What the hell?!

Asså omg!
Vi har haft problem med att logga in på våran hotmail, vi glömde bort lösenordet
men sen kom vi på det ;)
När vi loggade in för fan?
Vad tusan är FuckBook?
Vaddå Stacy?
Bobo och yin yin?
Bobo och yin yin kom från samma person och det stod :

hey stranger your pitcures are stunning (seen you on that site)
im a 24 year old female just looking for some fun maybe u can
go on msn or yahoo messengiar [email protected] add me and send me a line
lets talk further there in private please


WTF?!
Sedan när vi kollar på Från :
Och Skickat Till :
Är det inte ens skickat till våran : [email protected]
Och så finns det ett mail ''Remember me?''
Och ''Angel''
ASSÅ!
Vad har hänt!? :O
Vi blev skrajja ..
Har det hänt er?
Aldrig oss i alla fall! :S
// ZRIB!

Kommentarer
Chelsy

Hackervarning? 0.0' Elr så kanske nån läskig hemsida har fått reda på er mail och skickar såna mail till er o.o' Jag har själv inte fått såna mail, men min pojkväns mail har typ fått ett virus, så han skickar jämt mail som ger en läskig länk som jag svär o lovar på att om man går på den så får man ett virus xD

2011-03-20 @ 17:01:34
Sockie

Hej Jag vet vad

Har fått exakt samma mail och när jag gick in på fuckbook för att se vad det var var det som "face"book men fuckbook är en sida men porr! jag stängde ner den direkt och jag blev jätterädd!

Man ska helst inte öppna sådana mail för då får man virus och lämnar spår efter sig!!!!!!

Jag är vänn med belle* och _cutie på MSP

Jag heter Sockie där men min riktiga gubbe heter Alexandra01stil!

Ha det bra

2011-03-21 @ 14:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0