Vi tränar inför högpoängare :D

Här har jag och bettan (min boonie som egentligen heter Pötte) träning inför högpoängare, bettan är bara i level 3 än, snart 4! Brukar få runt 50 lekpoäng per träning! Jag har ett fusk! ^^
Här tänkte jag nu ge talet till Khadidje och så ska hon berätta lite:
Hej! Det är jäg, sistär khadidje! Hör har ja och ja inte vet, den.. smutsi bettan träNA täll hogpoangare, intäh ja vet vad dä är men kolla, JÄTE FIN! :D BLÖMMA FRÖN ZUMZUMVÖTTEN! YA, HABIBI, HABIBI ! ♥
Häjdö, vi säs!

För ni som inte fattade vad som stod, stod det:
''Hej! Det är jag, sister khadidje! Här har jag och jag vet inte, den smutsiga bettan tränat till högpoängare, inte jag vet vad det är men kolla, JÄTTE FIN! :D BLOMMA FRÅN ZUMZUMVATTEN! YA, HABIBI, HABIBI! ♥ (Typ, JA, ÄLSKLING, ÄLSKLING)
Hejdå, vi ses!''


// I.B ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0