Till Aple00

Avslöja ALDRIG ditt mobilnummer
Me    : ~ Jag sparar till ett BoonieRum!
Behöver 1.400 sc till det så kolla gärna min senaste film ^-^ ~
abrahan123: nä för det varu som hackade mej
Me    : whuta?
Me    : har jag hackat dig?
abrahan123: Nej Din Hackare
Me    : A**å jag har inte hackat dig, du har hackat aple00
abrahan123: och vem sejer det då
Me    : Jag var med min kompis när du hackade honom, idiot?
abrahan123: Näh  
abrahan123: ***
Me    : Men snälla,arför tror du att han skapade Aple00 då? för att du hackade honom, ge upp
abrahan123: naa
Me    : ameeen -.-
abrahan123: leb
abrahan123: l
abrahan123: e
abrahan123: b
abrahan123: b
Me    : Precis vad jag tänkte säga till dig vilket sammanträffande ^^
abrahan123: Dra å helvete
Me    : okej men då antar jag att vi ses där pysen!
abrahan123: Naa För det är du som ska ditt...
Me    : Ohh wow jag blev så ägd .. WOW! not..
abrahan123: Men Care Face
Me    : Right Back At Ya!

För er som inte vet : Abrahan123 var Aple00's förra gubbe men han blev hackad några minuter efter att I.B och Aple00 gift sig. Sen dess har den riktiga Abrahan123 använt Aple00.
Han har inte fått tillbaka lösenordet på Abrahan än..

Och låt oss säga - den som har abrahan123 just nu - snacka om uppkäftig! O.O

//Z.R

Kommentarer
Datahund

Bra att du sa det, får akt mig för hnm!

2011-03-12 @ 11:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0