Taskig boonie

Nu kommer Pötte ta över talet med det här inlägget, han såg det här före mig och tipsade om att skriva om det xP
Tar över till Pötte:
Hejj!
Detta är pötte och min maginfluensa är borta, YAAAAAY!
Jag vet inte riktigt hur man redigerar bilder så jag tog paint!
Vilken olydig boonie som står på hans ansikte! :o
Jag skulle ALDRIG göra så mot I.B fast skulle gärna vilja..
men... TUMMEN UPP TILL DIG GODE VÄN! :thumbup:
Liksom, jag tycker att boonies är lika värda moviestars så här har vi en boonie som tycker att vi också ska synas mer, mycket duktigt :D !
Tycker inte ni det!?
// Pötte

Kommentarer
Chelsy

Hehe yaaay!

Min första boone Burrfz kommenterar: MERA MAKT ÅT BOONIESARNA!! =D

2011-03-19 @ 12:42:51
Nellybusis1

Haha.. Min bonnie/petpet Alice <3 kommenterar: JAG HÅLLER MED BURRFZ, MERA MAKT ÅT BONNIESARNA/PETPETSEN!!! =P

2011-03-19 @ 16:35:22
alexking

hahahahah XD

2011-03-20 @ 19:04:03
URL: http://har ingen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0