Tar animerings-kort :D

För ni som inte ser vad det står, står det:
''BOMSHIKABOMSHIKABOMBOMBOM!
Jaopp, här har jag tat bilder då när mina animeringar kördes!
Som ni ser, ser ni att dem vanliga animeringarna
kan bli riktigt olika och udda animeringar!
Kolla på bild nr 1, den är helt uhlala, haha :D
Så här kan man göra om man vill ha en cool animering som inte finns,
till sin header, bra va? :thumbup:
Detta har vi på Zrib själva kommit och ingen annan ;)
YEAH, ZRIB'S IDÉ!
Så om ni ser några som har gjort som jag, kan ni säga till alla andra -
att det var zrib.blogg.se's idé! :D <3''

Och ni som undrar om frågestunden, när svaren ska komma:
Svaren kommer alldeles strax, jag och Z.R håller på med svaren :)

// I.B ♥

Kommentarer
Chelsy

Snajsigt :'D

2011-03-18 @ 21:26:14
Anonym

Alltså inte för att taskig det var inte ni som kom på det-.-''

Jag har vetat det jättelänge och kånga av mina kompisar

2011-03-19 @ 08:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0