Svart på tal..

Kommentar  
Anonym

Tänk efter.......... det där inlägget vår onödigt! Jag kanske får 20 tittare på en månad... Mm du skulle göra något snällt borde det va att du säger bu folk att kolla på filmer med låg tittarsiffra. jag tycker att det är väldigt dumt med sånna har inlägg... OMG, jag började gråta. ...

Svar : Ojdå! Ehm.. Det var inte meningen att göra dig ledsen! :(.. Men jag bara reklamerade min film, eftersom jag vill vinna över Alex_99, jag behöver fler tittare då. Och för mig är det lite eftersom jag är level 12 och har snart 900 vänner.

//Z.R

Kommentarer
-

Håller med lite där.. Det mesta jag fått för min film e typ 170...

2011-03-22 @ 07:27:49
anonym

Men jag ärvju på lvl 9. jag har 858 vänner.... Men jag ska bara säga en sak till er.. Att om du så gärna vill vinna så kan jag rösra på dig fär jag e judge.... Men jag E ändå skit ledsen nu... :-(

2011-03-22 @ 20:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0