Riki som ni alla väntat på! :D

Min stora ''grej'' var att jag har fått en undulaaaat! :D
Jag hade en när jag var 7 år, men honom hade jag bara i en månad
lång historia :).. och han hette Leo ;)
Min undulat som sitter i mitt rum skräckslagen heter Riki :D
Fast man uttalar det Ricki.
Den enda grejjen är att.. jag vill absoluuut ALDRIG ha en hona!
De bits 10 x hårdare och mer än hanarna :O !
Och jag köpte såklart den yngsta av typ alla .. så man ser på näbben
om det är hona eller hane, honor har typ bärsa, ljusrosa näbbar
eller aa näsborrar xD..
Och hanar har blåa..
Men Smoki är så ung så man kan inte märka skillnaden än,
men jag hoppas och tror 90 % att det är hane
eftersom när man köper honor så bits dem och piper ofta väldigt mkt :P
Men det har inte Riki gjort, han var lugn som attan! Han är jätte tam! :D ♥♥
Aja nu har jag skrivit mycket, här ska ni få se video och bilder ;) ♥ :


Haha, han kanske ser ut som en staty! :P ♥
Men, han är bara rädd, hellu?
Nytt hem liksom! x3
Jag vet att jag sa Smoki på videon men, vi bytte liksom namn
eftersom Smoki betydde typ ostbågar eller nåt
på mitt språk så det fick bli Riki! :D ♥
//Z.R ♥

Kommentarer
Chelsy

Gud så söt! =D ♥

2011-03-22 @ 16:29:36
nellybusis1

Ah, men gud så söot! =D

2011-03-22 @ 20:16:53
URL: http://nps.blogg.se/
Yazz.

Gud vad söt...!

2011-03-23 @ 11:18:21
Nellybusis1

kan du inte berätta om din gamala Undulat?

2011-03-23 @ 19:16:56
URL: http://nps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0