Resultatet för headern ;D...

Nu har jag och ZR ÄNTLIGEN blivit färdiga med headern, 110% Zrib header! :D
Det tog lång tid, tro mig!
Så vad tycks om headern? :thumbdown: vs :thumbup:?
Själv tyckte jag att vi har gjort ett TOPPEN jobb och vi kommer förmodligen att fortsätta göra några smågrejser lite bättre..
ZR har nog gjort det mesta, jag var bara i sängen och slappade sålänge hon höll med koder och kodmallar, hehe x)

Just det, Veckans Moviestar kommer alldeles snart, ha lite tålamod så kommer veckans moviestar :)

Föresten, vi kommer skriva Zrib.blogg.se på alla bilder vi laddar ner så det finns ingen chans att ni kan ta våra bilder utan att det står Zrib.blogg.se mohaha!

// I.B ♥

Kommentarer
Chelsy

:thumbup: ;D

2011-03-11 @ 23:49:04
ElliotU

Bra !!:)

2011-03-12 @ 08:04:28
Shannon10

Veeryy niice! (Y)

2011-03-12 @ 08:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0