Pinsamt, pinsamare och PINSAMT SOM DET BARA GÅR!

Pinsamt nr 1: Råkade skriva ''<3'' men skulle skriva ''x3''
Pinsamt nr 2: Råkade skriva Aleeeex (min kille på MSP) fast det var Aple00
PINSAMT NR 3: JAG RÅKADE SKICKA TILL FEL PERSON! OMFG, HAHAHAHHAHA!



Detta var så HIMLA PINSAMT!
Jag tänkte skriva till Aple00 ''Haajj Aleeex <3'', jag råkade skriva med hjärta men det skulle vara en smaylis kanske inte så pinsamt men jag tänkte skriva apziieee men det blev aleex och han skulle kanske inte skulle bli glad om jag skrev aleeex (han är mitt ex) och sen så blev allting P.I.N.S.A.M.T SOM SKICKADE TILL FEL PERSON! HAHAHA!
Jag kanske borde träna mina ögon lite mera och
kolla vad jag håller på med, haha.
Sorry Nade ngt xD
Jag blev skit rädd när det stog ''De e chill'', HAHA!
//I.B ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0