Personen är offline men skriver fortfarande?

Sorry, orkade inte fixa och redigera bilden så jag bara slängde in en bild! Jag snackade med min kompis på msp och ni vet, när någon person skriver blir det en pratbubbla och en penna som skriver där uppe i chattruttan.
Han loggade ut, det står ''Offline'' som du ser där men det står att han skriver? Dåligt msp! DÅLIGT! :thumbdown:
En av orsakerna varför jag blir så förvirrad på chatten!
+ är det vissa mail som jag inte ser på chatten, också ett BU :thumbdown:
Detta borde ni ha fixa era latmaskar! :o
// En I.B som hatar chatten D:<

Kommentarer
anonym fy faan puckos

ni är fyfaan omogna i huvet idioter

2011-03-17 @ 20:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0