Outfiten till Hippie temat (:

Här så har jag gjort en egen outfit till hippie temat eftersom kläderna inte passade till just mig! Vad tycks då? :D
Är jätte ledsen för att bilden blev suddig men annars kan ni ju bara söka på mig på MSP (_Cutiie) (;
Själv blev jag SUPERDUPER nöjd med den.. förutom ett problem:
DET SER UT SOM OM JAG ÄR HÅRLÖS, TITTA LIKSOM! OMG 0.0
Problemet är att jag tog ett hår där mössen täckte alltihop så folk kommer tro att jag går runt där hårlös ;o
Gud vad pinsamt, haha! Jag vägrar att köpa nytt hår xD
Det har också kommit nya ögon om ni har märkt! De var faktiskt coola om jag ska erkänna, så vi får se om jag har på mig dem någon gång :]
Men vad tyckte ni om min outfit? Hot or not? :)
Ps. Outfiten finns på look så du kan köpa den om du vill! :D
// I.B ♥

Kommentarer
Chelsy

URSNYGG! =D Jag är säker på att den är snyggast som du har ditt hår just nu ^^ ♥

2011-03-17 @ 22:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0