Nytt VIP-medlemskap!

Hej kära läsare! Som ni ser har bloggen blivit lite.. crazy men det kommer ordna sig, tro mig (;
Jag har väl sagt till er att mitt VIP-medlemskap skulle ta slut?
Jo, det gjorde det den 6 Mars 2011, söndag! Då var jag med min lilla ZR!
Hon övertalade mig att fråga min pappa att fråga om ett nytt VIP-medlemskap, jag tänkte mig att göra det på kvällen men hon övertalade mig som vanligt >.<
Jag var jätte rädd, fråga INTE varför men vad tror ni min pappa sa? HAN SA JA!
Gud vad överlycklig jag blev och JUST i 3 månader, TACK UNDERBARA FANTASTISKA PAPPA, ILY ;* ILY på dig också ZR som övertalade mig, THANK YOU BBY! <3
Så, nu är jag heelt glad över att jag har fått nytt VIP så förmodligen om 3 månader kmr ett till sånt här problem, kanske ett till VIP-medlemskap då med?
Ingen vet! Aja, PussPuss! ;D <3
// I.B <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0