Ny outfit på gång ! :D + VIP!

Jag ska kanske få nytt VIP imorgon i 3 månader.
Då blir jag alltså Judge, yaay! :)
Och, då kommer jag ju få 15.000 sc, så jag har förberett
en outfit lite smått sådär :D :



Som ni ser :

Det ska jag köpa! + De vita skorna på bild nr 2, jag
kommer använda dem ofta för att det är så sött! :D

Men nu är frågan :
Ska jag ha som bild nr ett eller bild nr två? :O

Bild nr 1 :
De är coola och lite Hip Hop, de passar ganska
bra tror jag :D <3

Bild nr 2 : Lite puff och piff ^^...
Den bryter outfiten lite :D

Kommentera nu då!
Vill veta!
Det är upp till er! ;)

//Z.R

Kommentarer
ID4

båda va snyggt.

men jag tkr nog helst nummer 1 ;D <3

2011-03-24 @ 21:16:32
URL: http://entuffing.blogg.se/
Chelsy

Jag skulle ta bild 2, jag gillar inte riktigt den modellen av skor.. xP Annars om du inte vill att det ska vara FÖR fluff-fluff så kan du ju kolla på de skorna som har mindre fluff-fluff x)

2011-03-24 @ 21:33:00
Angeila

Jag älskar bild nummer 2, jag älskar fkluff fluff gör inte ni :)?

2011-03-27 @ 12:54:52
URL: http://angesstar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0