MIN BÄSTA VÄN ÄR BORTA!

Hej! Idag 24/3 - 11 har jag misstänkt att min
bästa vän är borta! :(
Min bästa vän blev bara 2 år gammal
och blev bortlös efteråt!
Den var aldrig sjuk, lydig och gjorde
sitt jobb! D'':
Min älskling kommer sakna mig riktigt mycket
och jag kommer sakna den!
Den var alltid till hjälp och gjorde alltid nytta!
Ingen får skriva fula saker på kommentarer
om den, JAG FÅR VARA MED DEN JAG VILL!
Nu vill jag inte se ZR min andra bästa vän borta!
DEN SOM HITTAR MIN BÄSTA VÄN FÅR EN BELÖNING
OCH DEN SOM HITTAR TJUVEN SOM TOG MIN BÄSTA VÄN

Jaja haha jag erkänner :P..
Det var den där online-skylten som försvann ;)

// En hopplösa I.B utan sin bästa vän nr 2

Kommentarer
Anonym

Vad tusan snackar du om?!

Är det en tävling eller vaddå?

herregud, och u tror att vi fattar det?

2011-03-25 @ 06:41:27
Anonym

Vem är det då?

2011-03-25 @ 07:36:11
ID4

vadå att hur många som är online är borta ? x'D <3

2011-03-25 @ 13:40:43
URL: http://entuffing.blogg.se/
fredrica stryder

jag saknar oxå den(där man ser hur många som e online)!

x(

2011-03-26 @ 07:34:58
URL: http://fredricah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0