LÄS! VIKTIGT!

Jag vill varna er!
Kolla här :



Det var Kissy's inlägg på kissyfnissy.blogg.se
Hur kunde de ta bort henne för att hon skrev att Pumpalisa blev
borttagen för att hon inte varit inne på 4 månader.

Detta är helt sjukt!
Hur kan ni ta bort Pumpalisa ..
SEN KISSY?!
Nu är RED etta!
Asså förfan, man har ju slösat säkert
flera hundra och vissa flera tusen kr på detta spel
och så tar ni bort gubben!
ASSÅ WTF!? SKÄRP ER!?
Jag skulle vara heeelt förkrossad om detta hände mig :( !!

Jag har sett säkert 4-5 stycken i min chatt som skrivit så..
Om de också blir borttagna..
alltså, jag har inte skrivit något om varken pumpalisa eller Kissy i min
pratbubbla än.. och jag är riktigt glad att jag inte gjorde det!
Ni får INTE skriva något om det !
VARNING!
Kom ihåg det!

//Z.R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0