Köpa blogghjälp från oss :)



_Cutiie står för headers
Belle* står för design (Färger, vilka färger länkarna har m.m)
Nu gör vi det lite enklare för er att förstå ;)..


Headers :

Enkel header - 1 present från ö-listan samt kolla 2 av _Cutiies filmer
Medel header - 1 present från ö-listan samt kolla 5 av _Cutiies filmer
Svår header - 2 presenter från ö-listan samt kolla 2 av _Cutiies filmer

Det kommer såklart stå vart ifrån headern kom från, i något hörn ganska smått (:
Men det finns ju vissa som inte vill ha det i sin header, så för att ta bort det så ska ni kolla 6 extra filmer. . .




Design :


Enkel design - 1 present från ö-listan samt kolla 5 av Belle*s filmer
Medel design - 2 presenter från ö-listan samt kolla 3 av Belle*s filmer
Svår design - 3 presenter från ö-listan samt kolla 5 av Belle*s filmer

Jag vet att det liksom var många filmer att se och ja.. ganska många presenter, men det är för att en jätte svår design tar ungefär 3-4h att göra, inte så kul att sitta framför datan för ingenting ;O..
Och headern blev det lite mindre filmer att kolla på m.m eftersom en header tar ju max 2h 30 min.. Beror på ;)!
Och såklart om du väljer att du vill ha en design, spelar ingen roll om det är en svår eller enkel eller så, för jag (Belle*)
kommer ändå att skriva vem som gjorde designen i ett inlägg och vart den kommer ifrån! (:
Som ni inte får ta bort.

Och om något gått lite snett i er blogg om ni gjort fel i kodmallen eller nåt, kolla då 7 av Belle*s filmer så får du hjälp ;).

//Z.R

Kommentarer
.:jenni:.

Vad är skillnaden på header och design?

2011-03-08 @ 17:12:30
Nellybusis1

Jag vill ha hjälp med en annan sak...Hur gör man sånna där bilder från chattrum och sånt?

2011-03-09 @ 17:19:35
nellybusis1

Jag vill ha en Medel Header

2011-03-10 @ 16:05:21
URL: http://nps.blogg.se/
Alex ( U know who I mean )

;D Kolla min... och Emils... ;D www.msptwinzz.blogg.se



xD KAN INGEN GÖRA EN MIXPOD?! :O

2011-03-13 @ 10:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0