Kan inte ha mer vänner, ni får ha tålamod! ]:

Som ni ser så kan jag INTE ha mer vänner! Jag kan bara ha till 1.000 vänner och det är ju proppfullt nu!
Så om ni vill bli min vän så får ni ha tålamod tills jag kommer till level 11! :(
Jag vet att ni kan bli tjuriga/ledsna men så är det och jag VET att hälften av mina vänner inte loggar in ofta eller har slutat, NI SKA RADERA MIG SOM VÄN! För jag vill inte ha vänner som aldrig är inne, hackade eller har slutat, det är bara slöseri med vänner!
Nu borde jag typ ha, 800 vänner för resten är aldrig inne, hackade eller har slutat! Så om du kanske ska sluta eller något liknande, ta bort mig som vän! :( <3

// I.B ♥

Kommentarer
Chelsy

När jag var level 13 fick jag full vänlista, då bestämde jag mej för att sätta levelgräns på mina vänner, som blev leveln 3. Alla som var under den leveln tog jag bort från min vänlista (genom att bläddra längst bak i högpoängarlistan) (: Ju högre level vännen är, desto mer säkerhet är det att den är aktiv, och man vill ju ha plats för aktiva vänner istället för oaktiva och/elr andrahandsgubbar? När jag var level 14 blev vänlistan full igen, då höjde jag bara gränsen ett snepp, till level 4



Jag rekommenderar verkligen att ha levelgräns, för de som är över gränsen har varit aktivare mer än de under den, så ser iaf jag det (: ♥

2011-03-20 @ 10:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0