Jag och Pötte klantar! xD

Jag och Pötte tänkte gå till Shoppcentret och
sen gå till parken men det blev nog inte sååå lång tid vid
shoppcentret men en tur vid parken tog vi :D :


I.B : Varför är alla nakna? O.O
Pötte : Men pucko! Till och med jag är smartare än DIG!



Nu gick vi till parken men nu blev pötte vääääldigt oartig :S :


I.B : KOM IGEN, SPRIIING! ^^
Pötte : Men NEEEJ! Du skämmer ut mig, såå töntig! .___.



OCH DET SKA DU SÄGA PÖTTE :O :

Pötte : TA GULDPÅSEN, DU KOMMER FÅ PENGAR, BABYYYY!
I.B : Men nej -.-''

VEM ÄR TÖNTIG NU, PÖTTE? SÄG DÅ :D





I.B : EUW! Skärp dig, äcklo -.-'
Pötte : Vad? -.- Alla har väl bajsat någon gång!
Du har ju också bajsat så säg INGET! :D

En hälsning: NEJ! INTE SÅ OARTIGT SOM DU OCH ...
En person var där! Jag bajsar såhär:
1. På TOA!
2. Inte när folk ser på!
3. Jag är aldrig stolt över mitt bajs som du tydligen är :o

Haha, pötte :P

// I.B ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0