Hur print screenar man? :O

Jo det ska jag förklara för er just nu! :D
Systemkameran hade inget batteri och det tar en, två timmar att ladda den så jag var tvungen att använda min webbkamera, haha. Dålig kvalité sorry..
Det syntes inte vad som stod så jag skrev i exakt vad som stod på tangentbordet, om det är någon pil uppåt eller nedåt eller en ruta runt ett ord eller nåt så är det för att det står så på tangentbordet ;)
Okej:
  • Ni ska klicka på End Prt Scr som jag ringat in med rött.
  • Gå till Paint
  • Klicka på Redigera - Klistra in
Om det nu inte går testa då det här! :
  • Ni ska hålla i Fn och Alt sedan klicka på prt scr
  • Gå till Paint
  • Klicka på Redigera - Klistra in
Det ska gå, något av sätten ;)
Hoppas att jag var till hjälp!
//Z.R ♥

Kommentarer
Chelsy

Jag har ett annorlunda tangentbord, du kanske har laptop ? eftersom jag har stationär dator =P Hursomhelst, så på mitt tangentbord så heter Print Screen-tangenten lite annorlunda, men den finns ändå på ungefär samma ställe som på ditt tangentbord (: Ifall det är någon som har stationär dator/annat sorts tangentbord, så ser iaf min Print Screen-tangent ut så här:



Print

Screen

------

SySRq



↑ Så heter min tangent (:

2011-03-11 @ 18:32:03
Datahund

Mitt tangent bord e lixom nt likt ditt, för på min står det insert prt sc /:

2011-03-12 @ 10:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0