Haha! :D

Datorn: Hej Bäll!

Bäll: Hejsan, hur kunde du mitt namn? 0.0

Datorn: :)

Bäll: SVARA!

Datorn: Det kliar i min hårddisk.

Bäll: Okeeeej men hur kunde du mitt namn? SÄG HUR!

Datorn: Hur.

Bäll: Mm?

Datorn: Jag tycker att du är ganska snäll.

Bäll: Fjäska inte ._.

Datorn: Kan du sjunga en sång?

Bäll: JA! ;O laaaaaaaaaaaalaalalal

Datorn: Vad har du gjort idag?

Bäll: Bajsat.

Datorn: Jaha, det har jag också.

Bäll: jahapp.

Datorn: Du är smart.

Bäll: Jag vet.

Datorn: Jaha.

Datorn: Har du slutat prata med mig nu?

Bäll: Jag ignorerar dig

Datorn: Vad intressant att du ignorerar det.

Bäll: inte DET utan DIG

Datorn: Jo!

Bäll: Nej?

Datorn: Nu ska jag gå iväg.

Bäll: Okej tjurpuppa..

Datorn: Just det

Datorn: Vad heter dina skor?

Bäll: Maggan och Bettan


Kommentarer
jag

Hur pratar man med datorn? ???

2011-03-15 @ 20:40:39
Drippy10star

Man Mår Lite illa! :(

2011-03-16 @ 15:03:57
URL: http://perfectnaww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0