GRATTIS MSP! :D♥



GRATTIS MSP! NI HAR NU FÅTT 1 MILJON ANVÄNDARE OCH IDAG SKA JAG OCKSÅ GIFTA MIG MED I'M ALEX :D♥
Så sammanträffande, haha.
Jag och I'm Alex kommer ha ett litet privat bröllop men efteråt kommer vi förmodligen ha fest eller liknande, då får ALLA KOMMA OCH FESTA FÖR ATT VI HAR GIFT OSS OCH MSP SOM HAR FÅTT EN MILJON ANVÄNDARE ^^
Men... ni som inte vet så finns det en hemsida som heter stardoll.com och där hade jag och ZR varit medlem och nu har dem över 100 miljoner medlemmar :o
Jag och ZR har slutat där men vi var riktigt poppis där som här ;)

// I.B ♥

Kommentarer
Anonym

haha pooppis xd Men, det är INTE en miljon medlemmar 0.0

2011-03-22 @ 15:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0