Fighting i mitt rum x'D

Ni som inte fattar vad det står:
Bild nr 1. Jag är redo O.O
Bild nr 2. Han stack, han tyckte jag hade för starka muskler ^^
Bild nr 3. Nämen ser man på, DUNDUNDUNDUUUUN O.O
Bild nr 4. MEN STOPP! Vänta, måste mata mina djur, stå stilla 0.0
Bild nr 5. Nu är jag redo ^^
Bild nr 5, green goblin. Oekj
Bild nr 6. Du får ta mina boonies, nu är det inte orättvist o.o
Bild nr 6, green goblin: hehehe x)
Bild nr 7. ''Rädd'' ^^

Ni som inte fattade så skulle jag och Dalone fightas men sen stack han, han skulle logga ut och han kom tillbaks sen! Jag sa att vi skulle stoppa några minuter eftersom jag måste mata mina boonies, haha.
Sen så bjöd jag in green goblin och då var det jag, green goblin mot Dalone. Han tyckte det var orättvist så jag försökte muntra upp honom och säga att han kunde få ha mina boonies i sitt lag, lol xD
Dalone sköt med en pistol men jag ducka ^-^

 

 

Bild nr 9. The end, HAHA!

Bild nr 10. Du vann inte alls O.O

Bild nr 10, Dalone. Jo

Bild nr 12. Wtf, flöa din dumme häst O.O

 

 


 

 

Det som hände på andra bilden var att han tog ''Girl Power'' men jag tog min plan igen och ducka :P

Sen så ''ramla'' vi alla och jag passade på att skriva ''The End'' eftersom ja, alla dog O.O

Efter det så sa han att han vann? :O Han vann ju inte, eller hur?!

Till sist tog vi några animeringar och snackade lite sen skulle jag gå till doktorn och ''spola'' mitt öra, därför gick jag inte till skolan idag och istället bloggar nu ;)

Nu kommer vi till den frågan vi alla har väntat på... *trumvirvel*

Vem tyckte ni vann på fighten? Green Goblin, jag eller den där fuskiga Dalone? 0.0

// I.B ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0