):

Nu, så behöver jag er hjälp!
Ni ska tipsa mig om en eller flera killar på msp, men jag kan inte ha vemsomhelst O.O så..
  • Ska göra någon typ av smaylisar :D
  • Minst Level 7-8, där nånstans
  • Är ingen player*
Han måste göra någon typ av smaylisar, annars - Glöm! :O
Player att han inte är någon player - Också viktigt.
Och level 7-8, nja ganska viktigt .. jag väljer tyvärr inte vemsomhelst x) ♥
Jaja låt oss bara säga att - allt det jag skrev är viktigt och om allt stämmer in, har jag nog träffat drömkillen! :)

Den som parar ihop mig och min kille, och vi är tillsammans mer än 2 veckor, får 2 presenter av moi! :D
Komihåg, kommentera, annars kommer jag aldrig ihåg! :O
För sen ska jag lägga upp killarna på bloggen ;) ♥
Lycka Till! ♥
*Player betyder en som blir ihop sedan efter max en dag gör slut ;)

//Z.R ♥

Kommentarer
Chelsy

Jag ska hålla utkik! =D ♥

2011-03-14 @ 15:08:44
Anonym

;D I'm Emil XD Seriöst, ska övertala honom >:D

2011-03-14 @ 20:14:48
converse_tjejen

Wähe...söker också kille =(



0% funny =(

2011-03-15 @ 17:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0