E-höhö

Jag är inte vip längre :(..
Och det vore enkelt för mig att fråga om nytt för 155 kr, men nej.
Jag var Littlest PetShop beroende med I.B och på dem
slösade mamma ungefär 600 - 700 kr.
Sedan var det Bella Sara som vi blev beroende av..
det kostade allt totalt säkert 250 - 300 kr..
Sen så kom Stardoll och vi blev medlem och sedan beroende :P
Jag slösade ca... 800 - 900 på det spelet ..
Och nu har ju jag och I.B slutat med allt det och börjat på msp,
och jag vill inte fråga om nytt vip..
För hon har gjort så mke för mig och det
är för tusan synd om min mamma :O ! <3
Vill bli igen.. tror jag?
Men, vill inte fråga, får en klump i magen, känner mig inte snääll! :(
HELP!? <3

//Z.R

Kommentarer
Chelsy

Om du har några egna pengar i sparande, kanske från julpengarna av släktingar elr ngt sånt, då kan du ju pröva "förhandla" med din mamma, att om du ger henne 155 kr, så köper hon VIP'et åt dej? (: Du behöver då inte känna dej skyldig, du har ju då betalat med dina egna pengar! ;D ♥

2011-03-19 @ 12:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0