Byter färger vid animeringar!

Här har Chelsy via hotmail gett Zrib en bild på när hon köpte en vit/svart rävmössa men efter när hon använde t.e.x fall och slow fall så blev rävmössan röd/svart! :O
Tack Chelsy för att du gav oss det här slarvet som MSP har gjort och så har jag också sätt att en annan mössa gör samma sak! Här får ni se vad Chelsy skrev om bilden :


Jag har ju en vit rävöronmössa, och alldeles för några minuter sen märkte jag att när jag gjorde animeringen "Falling Forward" så ändrades färgen på rävmössan (insidan av öronen var inte påverkade) till den ursprungliga röda färgen! 0.o Provade med en del andra animeringar också, och den påverkades även av Slow Fall och Fall xD Nu vågar jag inte göra dom animeringarna, för det ser fult ut x'O

// I.B ♥

Kommentarer
Chelsy

MSP har inte riktigt alla hattar på hatthyllan xD ♥

2011-03-20 @ 16:58:10
Cupcakestar

Ville bara säga att er blogg är BÄST! ******* bra, måste jag säga. SNÄLLA SLUTA ALDRIG! ♥

2011-03-20 @ 19:15:08
lisa96love

Super bra blogg! ♥



2011-04-10 @ 12:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0