Bröllopet igår :3

Jag hade bröllop igår, det blev inte så värst många direkt för dem vi bjöd kom inte och allt börja hacka i I'm Alex's rum så vi fick gå till ett freaky rum så det inte skulle hacka, haha.
Chelsy började tjaffsa om att tapeterna inte passade 0.0
Bröllopet blev slut men sen så plötsligt loggade jag ut eftersom jag var tvungen att fixa det här bilden för ER skull och då blev allting pajj ;o
Mina bröllop blir ALLTID knepiga för när jag kom tillbaks till stället var det bara Green Goblin och Chelsy där, haha.
Då försökte vi bygga upp mount everest (stavning) :
Det var Chelsys idé att bygga upp mount everest, haha!
Sen så blev vi galna och gick iväg 0.0

// I.B ♥

Kommentarer
Chelsy

Hihihih xD ♥

2011-03-23 @ 16:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0