Är det bara jag eller är det ingen mer som inte pallar med sånna här mail?

Jag tyckte att det skulle vara så kul att läsa alla dem roliga mailen som jag fick men... gissa vad för mail det var? Det var BARA mail om att typ att man ska skicka vidare mail för att msp ska veta att du är aktiv för att det är många som är medlem på msp nu och allting! LÄGG NER!! Inte jag, inte någon annan och inte ens min mormor tror på det där? Om det var msp så skulle de själv skicka till alla medlemmar från Admin inte VI som skickar, vafan? Det är väl inget rimligt ju? ;o haha. Inte någon här som håller med mig att detta börjar gå för långt över gränsen?
// Irriterad I.B >8(

Kommentarer
Chelsy

Jag veeeet, det finns sjukt många anledningar till vrf det INTE är på riktigt, men ändå så fortsätter folk bara o.o' >.< !!

2011-03-15 @ 18:19:09
Avara

Jag veeeeet! >.< jag vill liksom bara ha roliga mail men det är bara massa sånna! :@

2011-03-15 @ 20:36:55
Anonym

Jag veeet! Jobbigt >.< Mkt...Skiter Att Läsa såna Jävla Mail.

2011-03-16 @ 15:06:18
Nellybusis1

Jaa vet! Sånna där mail hatar jag.. >.< Jag vill också ha roliga mail...Inte sånna där skitmail >.<

2011-03-16 @ 17:05:41
Kakan28 på MSP

Eller hur!!! Ingen tror på sånt!

2011-03-16 @ 19:11:41
URL: http://msparen.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0