Alex_99

Japp precis som det står ↑
Om du nu läser detta Alex och till er andra också :
Detta är helt otroligt! Jag vann en nyårstävling jag blev skitglad ! :D
Hur vann jag?
Jo! - Alex_99 var inte med -.-'
Kan inte du sluta att fuska?!
Ge andra en chans! Msp-ägarna borde verkligen ta bort det fusket!
Alltså nu får du seriöst sluta! Ge andra en chans, se dig omkring, vem gillar dig? (Förutom de som du haft som vän innan)
Jag frågade de i min chatt om vad de tyckte om Alex_99.. det var 8 som skrev ''Hon är dum, hon fuskar! Jag har alltid velat vinna! :('' någonting i den stilen.
Alltså seriöst, det finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag ogillar dig.
Bara, bara .. sluta!

//Z.R :(


Kommentarer
Nellzz

Hur fuskar hon?? >.<

2011-03-16 @ 21:15:59
URL: http://h
Chelsy

Hon är ihop med killen jag hata.. öhm.. OGILLAR (!!) mest av allt på hela MSP 0.o'



Jag tänker faktiskt börja fuska med tiden i tävlingarna, för att dels konkurrera med Alex, och dels så tror jag att MSP måste göra NÅNTING åt fusket om fler och fler fuskar (tänk bara på pengafusket, det var så många som använde det att MSP förhindrade möjligheten att kunna fuska så igen ='D)



Jag vet att det låter lite korkat, men jag tror att det är den enda ordentliga lösningen så att admin verkligen SER ändrar på det här felet >:[



(Den som läser det här behöver alltså Inte rösta på mina filmer, looks elr mitt rum, för just nu är jag och medverkar i "kampanjen mot fuskarna" elr vad jag nu ska kalla det 0.o)

2011-03-16 @ 22:33:46
Nelly

Jag undrar? Hur vet du deh fusket??

2011-03-17 @ 16:23:28
Miley_Tins

What? Fusk!? HUR GÖR MAN DET? xD



Föresten så borde faktiskt Alex sluta med det! HUR MÅNGA GÅNGER HAR HON VUNNIT EGENTLIGEN? :@ det här är ju bara en tävling! Inget på liv och död! -.-"

2011-04-03 @ 11:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0