Nu kan man rösta i alla hjärtans dag tävlingen ;D

Jaa! Äntligen kan man få rösta på alla hjärtans dag tävlingen (: Men självklart är det 1 på miljonen att ni som INTE fuskar vinner. För jag har väldigt mkt emot Alex_99 och sitt fuskande. Ja, hon kan vara snäll men man blir så IRRITERAD på att hon fuskar på ALLA tävlingar, come on, ge oss en chans. Som jag ser det så... började fusket vid nyårs tävlingen om jag nu har tänkt rätt och man är TVUNGEN nu att fuska om man ska vinna, annars går det inte.
Många vet nt än hur man fuskar (alltså, lägga sin film på morgonen efter anmälningstiden) och jag hoppas att ni heller inte kmr lära er. Jag vet ju hur man gör men jag kommer VERKLIGEN inte sprida ut det, nejnej, då kmr hela MSP fuska. Det blir inget bra.
Ärligt talat, jag röstar bara på dem utan många tittare, för jag, jag liksom röstar inte på dem populära ;P Fast jag är alltid ledig så om ni vill kan ni fråga mig om jag kan rösta på er (;
Japp, det var nog allt, hoppas inte bara att ni tror att jag inte gillar Alex_99, nej men jag bara så emot fuskandet. Ni som börjar fuska NU, det är okej, jag förstår er, det skulle jag nog också göra nu när man inte kan vinna utan att fuska, man blir liksom... tvungen =/ + vinner Alex_99 hela tiden, antingen 1a, 2a elr 3a, HELA TIDEN! Herregud .___. Men bra filmer kan hon ju också göra.


// I.B ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0