Halluuu :D

Hej det är vi Z.R och I.B som skriver.. bara så att ni ska veta :) :
Z.R = Zebra = Belle*
I.B = Isbjörn = _Cutiie

Vi är två tolvåringar som bara älskar msp :D.
Vad fokuserar ni på just nu?

Z.R Svar : Jag fokuserar mest på att få mycket fame och komma upp i level så snabbt som möjligt, vara så aktiv som det går, och spara sc till olika outits som jag planerat (:
I.B Svar : Jag fokuserar på att komma upp i level snabbt, vara så aktiv som möjligt, skaffa många vänner och spara starcoins till teman och coola outfitsar ;D

Vems idé var att starta bloggen?

I.B Svar : Det var Belle*s idé :) Haha <3

Okej men mer frågor kommer lite senare haha :D..när vi så småningom skaffar frågestund vilket ger er möjligheten att fråga oss vadsomhelst! ;)
Ha det bra och fortsätt att läsa!
// Zrib

Kommentarer
-.-

Jag tog inte alls bilden från er, den där där det var så att bara hörnet syndes, det hände för mig :o hemma hos mormor, och sluta skriva så dumma saker, man bli ju sårad.( jag vet inte om ib eller zr skrev en dum sak på min blogg

2011-04-10 @ 13:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0