~♥ ChocolateWoman ♥~

Jag har gjort en ny outfit/look som heter :


CHOCOLATEWOMAAAAN <3

Haha, Mumsig outfit va? ;D ZR hade/har också en choklad outfit så jag kan säga såhär:
ZR : Mörk Choklad, 70% mörk choklad (HAHA)
IB : Vanlig Choklad
Så kan vi göra, haha! Sen så kan ni läsare skicka in bild på er ljus choklad outfit (om ni har då) Vi är små, små choklad tvillingar <3 Jag kmr sen redigera en bild på mig och belle* med choklad outfitsarna =D Bilden kmr föreställa oss som små chocolates twiins! ^^ Har också gjort en look med outfiten, om ni vill kan ni köpa den, om ni gillar den (;
// I.B ♥

Kommentarer
Elina

Hej, söt blogg! Kommentera gärna min :) ha det bra!



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer..

2011-02-24 @ 07:54:23
URL: http://moreandmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn! ♥ :D

E-postadress: (Bara för oss på zrib)

Din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0